Årsmöte 2015

Årsmöte den 27 maj
  • Skapad: 05 MAJ 2015 21:22

Hej.

Det kommer snart vara årsmöte för DKA med val till vissa poster i styrelsen. Vi från valberedningen har frågat de sittande styrelseledamöterna om de kandiderar även nästa år, och de har svarat ja.

Dock saknas det suppleanter. Är du eller någon du känner intresserad av att hjälpa till i styrelsen är du välkommen att maila valberedningen med information på This is a mailto link . Idag finns det ingen i styrelsen med barn i speedgruppen. Det vore därför önskvärt att få in någon förälder från speedgruppen i styrelsearbetet.

Valberedningen saknar även en ledamot, så maila oss om du eller någon du känner skulle vilja hjälpa till i valberedningen på This is a mailto link

Föräldrarådet är en länk mellan tränare, styrelse och föräldrar.

Även föräldrarådet vill gärna se att fler föräldrar deltar i föräldrarådet och gärna även från skridskoskolan. Kontakta antingen föräldrarådet This is a mailto link eller valberedningen This is a mailto link

Valberedningen

Micke och Pontus

Skribent: Emma Edberg

Hos Norrköpings Skateshop kan du beställa vår klubbjacka.
Uppger du rabattkoden DKF i webbshoppens kassa får du 10 % rabatt på ditt köp och det gäller alla produkter förutom Edea-

Behandling av personuppgifter.
Via denna länk kan ni läsa mer om hur Drevvikens KF hanterar personuppgifter på ett tryggt och säkert sätt.

Postadress:
Drevvikens KF - Konståkning